000

at the meeting place

Posted in fotografier by alexander on november 15, 2010

Mit sted.

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Louise said, on november 20, 2010 at 1:09 pm

    Må jeg være så næsvis at spørge hvor det er? Jeg synes at jeg kan kende det.

    • alexander said, on november 20, 2010 at 5:37 pm

      ved sgu ikke hvad det hedder, men det er ikke langt fra skolen. Der er en masse sand og rensdyr, i guess.

      • Louise said, on november 21, 2010 at 2:35 am

        Langt fra som i Randers langt fra, eller et par kilometer langt fra? Er der nogen realistisk chance overhovedet for at jeg har været der? :)

  2. alexander said, on november 21, 2010 at 8:33 am

    ja, det er ikke så langt fra, som i et par kilometer ;) kan godt lige guide dig derud engang.


Skriv et svar

