000

between us two dreamers

Posted in fotografier by alexander on oktober 30, 2010

fik endelig hentet de 72 billeder jeg havde sendt til fremkaldelse i føtex – men fik kun 17 igen. Skal man klage så? Nå, her er nogle enkelte af dem. Jeg savner en hvis person, men nyder weekenden, der allerede er skudt godt i gang i selvskab med mau og tanya.

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. DAD said, on november 12, 2010 at 11:00 am

    Er vild med billederne. Billedet på gågaden i Århus, hvor jeg forstiller mig at hovedpersonen bare går og går og kommer videre – Det er sin sag at komme til Danmark og forsøge at blive en del af det her samfund. Lækker perspektiv.

    Den dansende fyr på stoffer – fordi jeg ved du havde en god oplevelse.

    Go go!


Skriv et svar

