000

but why does it move so slow?

Posted in fotografier, musik, random by alexander on august 23, 2010

er efterhåden ved at blive rask igen – mere eller mindre. Efterskolen kører derud af, og vi er så småt ved at begynde på decideret undervisning. Jeg er utrolig glad for at have kommet på en linje med journalistik og film, et skolemiljø jeg føler mig dejligt hjemme i, hehe. Er blevet inviteret til RECession i år, men synes det er lidt pebret, selvom jeg gerne vil. Er der andre der har det som planer?

Tids betydning skifter konstant i mit liv, det er ikke til at finde ud af. Over and out.

Skriv et svar

