000

the sun will be shinning, when we’re finally free.

Posted in fotografier, random by alexander on juli 2, 2010

sommeren er skudt igang med tusind planer, en del at se tilbage på. For det meste af tiden, synes jeg faktisk ikke tilværelsen er blevet mindre turbulent, af at have droppet ud af efterskolen. Jeg flygter stadig for mange af de sædvanlige ting, har tusindvis af ting der skal arrangeres og findes ud af, lever den vilde ungdom og længes efter et kamera.. Hvilket fører mig hen til, at skriveriet nok bliver mere aktuelt igen, når et kamera atter er i hus – en dag. Har anskaffet mig et sygeligt behov efter uhe, for at møde nye mennesker, så det ser jeg meget frem til gerne skulle ske til yeasayer, cut copy, den grimmeste eller muligvis trailerpark?

Og ja, jeg er heller ikke faldet af bølgen omkring ryan mcginley, kan altid vende tilbage til hans billeder med samme glæde. Ha ha.

Tagged with: ,

Skriv et svar

