000

this western feeling.

Posted in fotografier, random by alexander on april 29, 2010

jeg synes faktisk mit liv har en del vilde highlights for tiden. Skal til pop revo imorgen sammen med mette, hvilket jeg efterhånden har glædet mig til en del. Udover det skal jeg ikke til tysk, hvilket jeg er uendeligt taknemmelig for.

Men lige nu står det bare på mental afstressning, inden jeg skal igang med en weekend i selvskab med forfærdelig mange mennesker og alt for god musik. Gå amokmokmok.

Skriv et svar

