000

new lipstick.

Posted in Film., fotografier, musik, random by alexander on februar 27, 2010

back. Det har været ret rart at holde blogpause og presse mig selv til at tænke i nye idéer. Jeg har faktisk oplevet en del dejlige ting på det sidste. Har været inde og se precious, hvilket er en ret god biograffilm synes jeg sgu. Så nu venter jeg bare på lovely bones og alice i eventyrland. Men nu vil jeg starte ud med at glæde mig til nye fantastiske toner fra kissaway trail, og se tilbage på en afslappet dag og cafétur med annika.

Tagged with: , ,

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Annika said, on februar 27, 2010 at 9:09 pm

    ……. Det var dog ikke særlig pænt……….

    • alexander said, on februar 28, 2010 at 1:28 am

      du er da sød med røg ud af næsen, hvad snakker du om :)

  2. Annika said, on februar 28, 2010 at 12:43 pm

    eeej…


Skriv et svar

