000

make you see.

Posted in Film., musik by alexander on februar 3, 2010

jeg kunne enormt godt tænke mig at grave mig ned med dette fine boxset, jørgen leth collection. Yes, jeg er en freak, og jeg skal nok stå ved det. Jeg ved godt at der er op til flere grunde til at jeg elsker jørgens værker, både det verbale, skriftlige og visionære, men det er intet jeg har prøvet at sætte ord på. Det fanger mig sgu bare.

efterklangs nye video er også lavet af klip fra en af hans mange film. Kh, leth-fanboy.

Tagged with: ,

Skriv et svar

