000

waking up is the hardest part.

Posted in random by alexander on januar 28, 2010

jeg er fucking udkørt. Matematik uge er  ikke et fænomen jeg krydser fingre for at skulle igennem igen. Nu er der én dag tilbage, hvor vi bare skal have fikset en video færdig – jeg ser fremad! fremad til en uge med mulighed for at blive frisk.

Udover det blev jeg endelig introduceret ordenligt for “amelie”, af astrid. Så jeg ser det sgu kun som velfortjent, at skulle slappe af til den sidste halvdel af filmen ovenpå den her uge.

.. Udover det går det fremad med kameraet. Og det var vist den update.

Tagged with:

Skriv et svar

