000

Altid drømmen om at køre bil, og vide at jeg kører galt.

Posted in fotografier, musik by alexander on januar 21, 2010

Fantastisk nikolaj koncert igår! jeg ærver mig som ind i helvede over at vi var nød til at gå efter første set, men.. Jeg gik stadig fra voxhall med en del magiske øjeblikke, og en idé om hvordan jeg får mine billeder til at fungere noget bedre til næste gang. Der er noget af en vej endnu, hvad angår fotografi, men det er sgu okay når man har en som nørlund.

Efter igår giver strunge pludselig meget bedre mening.

Savner drømmen om at køre bil

og vide at jeg kører galt.

Men jeg hader altid at vågne

og kan ikke sove mere.

Tagged with:

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malene said, on januar 23, 2010 at 11:17 am

    voxhall? du bor i østjylland et sted?
    – jeg elsker det dér med, at man har læst/set/hørt noget, man ikke umiddelbart forstår – og så efter én eller anden bestemt hændelse eller oplevelse (der ikke nødvendigvis har noget med det andet at gøre i sig selv), giver det pludselig langt mere mening. det er lidt en åbenbaring

    • iknowthenervouswalking said, on januar 23, 2010 at 12:10 pm

      Ja, jeg går på efterskole i århus :)

      Og ja, jeg støder i hvert fald tit på det der med at en ny fortolkning af noget, kan hjælpe mig til at forstå “det” langt bedre. F.eks. musik appellerer jo til langt flere sanser end en bog – i hvert fald for mig.


Skriv et svar

