000

you do what you do, we do what we do.

Posted in random by alexander on januar 20, 2010

selvom alt virker mere uoverskueligt end godt på nogen måde er for tiden, så glæder jeg mig til nikolaj nørlund i aften, at få taget nogle billeder, og købt lidt tøj måske. Og det i sig selv er vel ikke så galt, men når der også er en joan as policewoman koncert og elevfest i vente, samt dejligt selvskab i weekenden, så kan det godt blive.. ja, meget! jeg kan sgu ikke helt have det i hovedet, men det ændrer ikke på at jeg glæder mig.

Udover det har jeg fået købt billet til pop revo! så hvis man måtte komme med nogle realistiske ønsker, ville jeg ikke brokke mig over en booking af YACHT eller jj <3

5 minuter med jj

Tagged with:

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Morten said, on januar 21, 2010 at 11:38 am

    Husk at holde øje med 12. februar, mht. jj…. gnæk gnæk.

  2. Kristian said, on januar 22, 2010 at 12:16 pm

    københavn, soundvenue fest


Skriv et svar

