000

du vælger tid og sted.

Posted in random by alexander on januar 9, 2010

hahaha, jeg ligner en tyr, sehr fancy. jeg har faktisk brugt ret lang tid på at tage billeder med astrid idag, men vi prøver vist igen imorgen, også vil jeg satse på der er noget lidt mere værd at lægge ind. Udover det har jeg fået en fisk, men alt hvad der er sket indtil videre idag, kan føles så ligegyldigt, når man som jeg, ligger med morten, og flyder ind i det musikalske univers af malk de koijn!

Btw, er jeg ved at blive upcomming model!! not. Forklaring følger. I må nøjes med et webcam billede for den her gang.

Tagged with:

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cæcilie said, on januar 10, 2010 at 2:11 pm

    jeg troede faktisk ikke, at du mente det der med den der piercing. hold da op (:

  2. Cæcilie said, on januar 10, 2010 at 2:27 pm

    menmenmenmen, du må altså ikke fjerne den før jeg har set den i virkeligheden (bare lige hvis du havde i tankerne at gøre det!)


Skriv et svar

