000

because the sky is blue, it makes me cry.

Posted in fotografier, musik, random by alexander on januar 7, 2010

himlen er mere grå end jorden, det er virkelig sørgeligt. Jeg er ikke rask, det kunne jeg også tude lidt over.. Til gengæld stod jeg op alligevel, tog i skoven med mads, tog særdeles utilfredstillende billeder, men fuck det. Fik mig sgu en snak, og mere inspiration havde jeg heller ikke idag.

udover det er billetterne hjemme til joan as policewoman, nikolaj nørlund og forhåbentlig også xx!

Tagged with: ,

Skriv et svar

