000

nothing ever happened to me.

Posted in random by alexander on januar 6, 2010

det er tirsdag om igen, sådan mere eller mindre. Stod op for at gå i seng igen. I’m bored, og har stadig ligeså stor lyst til at gå ud og skyde lidt bllleder.

jeg har aldrig rigtig været så sindsygt fotogen, ikke engang når det kommer til selv at tage billederne af mig, og det irriterer mig faktisk lidt for tiden. Håber sgu at det kan ændre sig i løbet af den næste stykke tid – og ja, jeg ved godt at det lyder til at jeg dyrker et egotrip, men det kunne da være dejligt at kunne bare se lidt godt ud på billeder, hehe. Måske er det heller ikke  så aktuelt lige nu, but still. Det kommer forhåbentligt snart. Jeg vil bare gerne ud og.. ja udfolde mig kreativt, hvor lame det nu end er sagt. Godnat.

Skriv et svar

