000

things will never be the same again.

Posted in musik, random by alexander on januar 3, 2010

yes, i aften tager jeg ud på uhe igen efter en af de længere ferier. Det korte af det lange er nok at jeg glæder mig, og føler en direkte brug for det, men vil nu alligevel uddybe kort; jeg savner, mangler den konstante socialitet, de mange indtryk der blokkerer for de små og store problematiske tanker. Jeg savner min tætte omgangskreds og de mange planer vi har. Alt ændrer sig herfra.

Tagged with:

Skriv et svar

