000

nytår og moi caprice.

Posted in random by alexander on januar 1, 2010

jeg kan vel ikke komme udenom at skrive om nytår. Så here it comes: Nu er året slut, et nyt er begyndt. Igår var jeg hjemme ved marie/hendes tvilling, og dø langsomt hen i et forfald af alkohol. :) jeg var i dejligt selvskab i form af både søde frederik, sophie, sofie, joa, samt en del andre nye mennesker, der var rare at stifte bekendtskab med/drikke i en kælder.

tror jeg og fede fik os en halv deal med snart at tage til moi caprice. Det passer mig sgu fint, har både savnet frederiks selvskab og den enestående charme ved moi caprice på en scene.

Tagged with: ,

Skriv et svar

