000

ridin’ thumb.

Posted in fotografier, musik by alexander on december 30, 2009

havde den lækreste aften med isa igår, dejlig koncert fra ridin’ thumb, og et stemningsfuldt (men også altid for kort) besøg på under masken. Tog en del billeder, men det kom der også en del flot ud af. Ikke alt er postet, men nogle af dem jeg blev tilfredse med er foroven.

udover det fik jeg sehr meget tøj på januar udsalg, alt for meget lækkert tøj til alt for få penge, nu mangler jeg bare nye sko, åh. Dog står det da meget klart for mig, at jeg nok skal ende med at blive fin imorgen. Er nu overbevist om at det bliver et dejligt nytår i selvskab med Sophie, Sofie og hvem vi nu ellers møder.

Tagged with: ,

Skriv et svar

