000

momse.

Posted in fotografier by alexander on december 22, 2009

jeg elsker min mor. en stor del af tiden elsker jeg at høre på hende. jeg elsker også at jeg kan have nok af hende, og stadig vide med mig selv hvor højt jeg elsker hende. Elsker elsker elsker. Elsker hendes mad, og at hun prøver. Elsker vores forhold, og at jeg stolt kan sige, at jeg er mors dreng <3

(ja, ikke de fedeste billeder, men nu skal jeg lige igang igen, og mangler en taske til mit kamera, inden jeg kan komme ud med det.. Måtte bare poste et eller andet fra det)

Tagged with:

Skriv et svar

