000

you’re number 37, have a look.

Posted in random by alexander on december 19, 2009

jeg tror en meget karakteristisk ting ved mig, hvad angår kærlighed er, at jeg virkelig nyder at føle mig speciel. Dét kan let hjælpe min forelskelses-ekstase op på helt højere planer. Det at vide man gør en forskel, er ideelt for mig, på alle punkter.

Det er lidt sjovt, har jo altid bare set det som en selvfølge i mit liv, at gøre noget, at blive noget. Men på sin måde, er det jo nærmest alt jeg er.

Det var så denne aftens filosofiske lort, ulala.

Tagged with:

Skriv et svar

