000

I don’t want a lover, I just want to be sane.

Posted in musik, rørt by alexander on december 14, 2009

jeg er sgu ikke typen der ser op til mennesker, i den forstand at de skulle  være mere end jeg, men jeg kan selvfølgelig stadig blive faccineret af mennesker, og sådan har jeg det lidt med morrissey. Han er i hvert fald cool, og hans lyrik er noget jeg kan relatere til på en meget  dyb plan, størstedelen af tiden.

det er fantastisk at kunne føle sig så forstået, af en mand der ikke er der.

I don’t want a lover, I just want to be sane <3

Tagged with:

Skriv et svar

