000

It’s such a perfect day, i’m glad i’d spend it with you.

Posted in random by alexander on december 10, 2009

Jeg synes nu det har været en lækker fødselsdag, har fået købt lidt musik og fundet mig nogle bukser,  jeg vil købe mig på lørdag. Idag blev jeg introduceret for caféen “under masken”, i like. Udover det har jeg spist med 7 piger (føl austin powers-sarkasmen), og ja, brugt en stor del af dagen efter skole med cæcilie.

Og brugt min skoletid på at tage de værste billeder med computeren, nice nice.

Skriv et svar

