000

tell me about it.

Posted in random by alexander on december 7, 2009

Jeg vil vide hvad der sker. Om det bare er mig, om det er for meget at håbe. Jeg vil vide om jeg skal lægge mig ud med det umulige – “at komme videre”, og om du stadig elsker mig nok til at hænge på mig resten af livet, og i hvilken forstand.

Jeg vil have en klar følelse i mit hoved og vide hvad der sker. Jeg vil have dig tæt ind til mig, eller i det mindste bare en tjeneste. At du vil fortælle mig hvad der sker fremover. Med os, og i dit hoved.

Skriv et svar

