000

Revolver

Posted in musik, random by alexander on december 3, 2009

jeg kan nok ikke komme udenom at Revolver vel er min yndlings Beatles plade, og det ved de fleste vist også. Nu har jeg den endelig også på vinyl, så jeg glæder mig som et lille barn til at komme hjem og høre den på pladeafspilleren, inden det bliver fredag. Fredag med Sabrina, 500 days of summer og tusind andre ting. Men først hjem og høre Revolver, også ud at se på Klang efterskole, og  finde ud af om det er en mulighed til næste år.

Tagged with:

Skriv et svar

